نگاهی به آمار طلاق در ایران :
   
 

رای گیری

سلام .حضور شمارا خیر مقدم میگوییم .كیفیت مطالب را چگونه ارزیابی می كنید؟
 

تقویم فارسی

 
يكشنبه
۱۳۹۴
شهریور
۸
 

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز225
mod_vvisit_counterدیروز1236
mod_vvisit_counterاین هفته225
mod_vvisit_counterهفته گذشته9116
mod_vvisit_counterاین ماه39934
mod_vvisit_counterماه گذشته52394
mod_vvisit_counterکل بازدیدها1371630

در 20 دقیقه گذشته : 19
آی پی شما : 54.221.87.97
,
امروز : 08 شهریور 1394

 
 
شش حالت جسم
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۲
شش حالت جسم امير المؤ منان (عليه السلام ) فرمود: (( جسم را شش حال است : صحت ؛ مرض ؛ مرگ ؛ حيات ؛ خواب ؛ و بيدارى . و روح را نيز چنين است ؛ پس ‍ حياتش علم اوست ، و مرگش جهلش ، و مرضش شك است ، و صحتش ‍ يقين ، و خوابش غفلت اوست ، و بيدارى اش حفظ او )) . منبع:عيون مسائل نفس و شرح آن ، ج 1، ص 95.
بترسيد از آتش آخرت
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۱
بترسيد از آتش آخرت حضرت وصى (عليه السلام ) فرمود: (( اتقوا نارا حرها شديد و قعرها بعيد؛ از آتشى بپرهيزيد كه گرمايش شديد و گودى آن زياد است . )) ، علت اين كه آتش آنجا چنين است ؛ زيرا، آتش آخرت عارى از ماده و احكام طبيعى آن است و آتش طبيعت عايق مادى دارد كه از آن جلوگيرى مى كند تا اين كه به اوصاف نار اخروى نرسد. منبع:عيون مسائل نفس و شرح آن ، ج 2، ص 538
احاطه آخرت بر دنيا
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۷
  احاطه آخرت بر دنيا از حضرت وصى امير المومنين على (عليه السلام ) نقل شده كه فرمود: (( ان الدنيا فى الاخره و الاخره محيطه بالدنيا )) و سر سخن آن حضرت بيان شده است كه : جنت در آسمان و نار در زمين ، به چه معناست ، بر شما پوشيده نيست كه محل از اوصاف اجسام مادى است و آخرت از زمان و مكانت متعالى و برتر مى باشد؛ زيرا آخرت كامل بوده و از جنس دنيا نيست تا... ادامه مطلب...
تصویر
يخ را در آب حل نكنيد و نخوريد كه به اعصاب و مزاج سخت آسيب مى‏رساند
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
نكته 548 شيخ بزرگوار ابن سينا در قانون فرمايد: يخ را در آب حل نكنيد و نخوريد كه به اعصاب و مزاج سخت آسيب مى‏رساند و اگر در هنگام جوانى طبيعت بدن با او دفاع كند بالاخره پس از بالا آمدن سن، آن يخ كار خودش را مى‏كند و دست بردار نيست. و چون بخواهيد آب سرد بنوشيد آب را در جوار يخ‏ سرد كنيد منبع:هزار و یک نکته
مركب سالكان ارضى ذكر است و براق سالكان سماوى فكر است.
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۷
  مركب سالكان ارضى ذكر است و براق سالكان سماوى فكر است. بعض از اهل وحدت میگويند: كه سالكان بر دو قسم‏اند؛ قسمى ارضى و قسمى سماوى، يعنى قسمى سير و سلوك در ارض می‏كنند و بعض طيران و جولان در سما می‏كنند مركب سالكان ارضى ذكر است و براق سالكان سماوى فكر است.   منبع : هزار و یک نکته علامه حسن زاده آملی
تصویر
متن دروس معرفت نفس علامه عارف حسن حسن زاده آملی
يكشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۳
دروس معرفت نفس علامه عارف حسن حسن زاده آملی برای مشاهده متن اثر بر روی لینک زیر کلیک نمائید مشاهده متن اثر
تصویر
متن کلاس شرح دروس معرفت نفس استاد صمدی از این پس در مشکات ولایت
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۲
بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع عزیزان میرساند: ((به درخواست مکرر کابران نسبت به درج متن شرح کتاب معرفت نفس علامه ذالفنون توسط استاد فاضل کامل مکمل صمدی آملی در نظر داریم روزانه یک پست از شرح مبحث ذکر شده بپردازیم  در سایت مشکات ولایت)) . توسط دوست عزیز وارجمند آقای جواد رضائیان الحق وانصاف  که مدتها به تلاش وهمت بالای  برای ترویج فهم خطاب... ادامه مطلب...
 
نگاهی به آمار طلاق در ایران : PDF چاپ نامه الکترونیک
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط 1001kaleme.ir   
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

طلاق در ایران موضوع جدیدی نیست  به راستی این اعداد وارقام را چگونه میتوان توجیه کرد؟



تعداد متولدين سال 1392 تا اين لحظه 847406
متولدين پسر 433871
متولدين دختر 413535
ولادت در نقاط شهری 660976
ولادت در نقاط روستايی 186430
تعداد متولدين امروز 2352
تعداد فوت شدگان سال 1392 تا اين لحظه 207011
فوت شدگان مرد 109715
فوت شدگان زن 97296
فوت در نقاط شهری 132487
فوت در نقاط روستايی 74524
فوت شدگان 0 تا 14 ساله 12213
فوت شدگان 15 تا 29 ساله 16560
فوت شدگان 30 تا 64 ساله 55685
فوت شدگان 65 ساله و بيشتر 122553
تعداد فوت شدگان امروز 574
افزايش طبيعی جمعيت در سال 1392 تا اين لحظه 640395
افزايش طبيعی جمعيت امروز 1778
تعداد ازدواج تا پايان شهريور ماه 1392 390109
ازدواج در نقاط شهری 336264
ازدواج در نقاط روستايی 53845
تعداد طلاق تا پايان شهريورماه 1392 70323
طلاق در نقاط شهری 65532
طلاق در نقاط روستايی 4791
آخرین به روز رسانی در يكشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
 

نظرات  

 
0 #6 914-6029 ۱۳۹۱-۰۸-۲۴ ۰۰:۵۶
ازدواج درايران يعني با باي خودبه آتش افتادن وبدبختي كامل كه سرانجامش به مرك مي انجامدوطلاق نعمت بزركي است كه خداوندبرماهاكه نام مسلمان وشيعه بخودكذاشتيم وازيهودي هابيش نيستيم بخشيده بايدقدرشو بدانيم.
نقل قول
 
 
0 #5 1001kaleme.ir ۱۳۹۱-۰۷-۱۴ ۲۲:۰۳
سلام یاسر
از دقت نظر شما ممنونیم
به استحضار برسانم آمار سال 1390 در دست رس بوده و منتشر شده.ولی سال 91 هنوز منتشر نشده.
نقل قول
 
 
0 #4 یاسر ۱۳۹۱-۰۷-۱۴ ۰۶:۵۱
سلام انگار ی اشتباه کوچیک شده چون تاریخ در پست طلاق برا خرداد نوده اون وقت امار شش ماه اول سال نود داده شده لطفادرستش کنید
نقل قول
 
 
0 #3 جوان شیعه ۱۳۹۰-۱۱-۲۸ ۲۳:۰۹
سلام
اگرعدد 19با بهاییت ارتباطی ندارد،پس علت تاکید پیام شما بر عدد19چه بود؟

علیکم السلام
دوست عزیز از شما پرسیدم شما دلیلی را بیان بفرمایید که این عدد به قول شماترویج مکتب بها ییت است.
نقل قول
 
 
-1 #2 جوان شیعه ۱۳۹۰-۱۱-۲۷ ۰۲:۴۳
سلام
شما بر تاکید بر عدد 19 عملا تبلیغ بهائیت را بر عهده گرفته اید.مگر اینگه توضیح دهید منظور جناب عالی از تاکید بر عدد 19 چیست؟
علیکمالسلام
دوست عزیز روشن بیان بفرمایید .که ربط عدد 19 با بهائیت چیست؟
نقل قول
 
 
+2 #1 محمودمومنی ۱۳۹۰-۱۱-۰۳ ۲۳:۰۸
سلام
نقل قول
 

اضافه‌ كردن نظر

کار برگرامی جهت ارسال نظرات بعد وارد کردن ایمیل خود لطفا پاسخ کد امنیتی را در کادر زیروارد کنید.
مثلا 25+5=30
شما فقط پاسخ را که عدد 30 باشد را وارد کنیدوسپس کلید ارسال را فعال کنید.


کد امنيتي
باز خوانی تصویر امنیتی

 

علامه حسن حسن زاده آملی

 

وبسایت هزارو یک کلمه مرکز نشر آثار حضرت علامه ذالفنون حسن حسن زاده آملی واستادفاضل کامل مکمل صمدی آملی

منوی تصویری

قبساتی از مشکات

 
 

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشکات ولایت می باشد.

طراحی و پیاده سازی: ملی سرور